Cum să avem o relatie bună cu antreprenorul  la decontarea lucrărilor ?

De cele mai multe ori antreprenorul  nu te lasă să faci decontari  pâna când nu au făcut ei la rândul lor . Pâna la un punct se poate întelege situatia .

Ce ne facem însâ dacă antreprenorul general începe să amâne emiterea propriei situații de lucrări si ne frânează  si pe noi în această privintă ?

Aici este momentul când trebuie să intervenim si să explicăm situația din punctul nostru de vedere . Dacă purtăm discuția cu suficient de mult tact si reusim să-l convingem  pe antreprenorul nostru , că este in interesul comun să decontăm cât de repede putem avem un câstig de cauză.

De cele mai multe ori reprezentantii antreprenorilor au îndoieli asupra cantitătilor decontabile de către subantreprenorii lor . În acest caz se vor feri să se arunce pe un teren incert , dar dacă participăm  împreună la verificarea situațiilor de lucrări se pot schimba multe . Ne putem arăta corectitudinea in completarea situațiilor de lucrări , experienta tehnica , putem propune soluții pentru unele probleme , în general avem șansa la o comunicare directa cu clientul final , sau reprezentantul acestuia .

Astfel când vine momentul decontării în loc să ne gândim cu groază , mai bine ne concentrăm pe oportunitatea comunicării si insistăm să fim parte activă  în proces și nu element irelevant , săcăitor care nu vrea numai bani .

Momentele in care se fac decontările lunare sunt speciale , trebuie tratate cu mult respect de ambele părți. Pentru subantreprenor este o recunoaștere a meritelor și străduinței sale și nu trebuie privit numai din punct de vedere finaciar . Precum la examen elevul dorește să i se recunoască efortul si meritele , astfel si executantul dorește apreciere.

Cu cât procesul de decontare este mai simplu , și fără piedici inutile și agasante cu atât subantreprenorul va fi mai întelegător la probleme beneficiarului , și va avea tendința să le rezolve mai eficient .

Dacă va plăcut dati un share , leave a comment

Leave a Reply